План
загальноміського семінару
Тема: «Профорієнтація через навчальний предмет»
Учасники семінару: адміністрація, педагоги школи.
Запрошені: методист НМЦ Глінська Т.В., методисти шкіл міста.
«Невдалий вибір професії призводить до незадоволення собою, неефективності праці, невдалої кар'єри, безробіття та, більш того, - до страждань від професійних хвороб». Г.С.Сковорода
Мета: показати можливість розв’язання профорієнтаційних завдань під час проведення уроків та особливості підготовки вчителя-предметника до проведення профорієнтаційної роботи на уроці.
Завдання семінару:
• Актуалізувати уявлення про профорієнтаційну освіту учнів у навчальному процесі;
• Розглянути основні принципи, форми та методи знайомства з професіями на уроці;
• Ознайомити з досвідом роботи педагогів з професійної орієнтації учнів;
• Мотивувати учасників до творчого підходу по ознайомленню школярів з професіями, вибору майбутньої спеціальності.
План проведення семінару
1. Відкриття семінару: завдання, програма.
2. Висвітлення актуальності та необхідності профорієнтаційної
просвіти учнів на предметних уроках. Дудкіна Н.І., методист з профорієнтації ЕЗОШ №7
Інформаційно-практичний блок
3. Роль класного керівника у професійному самовизначенні учнів.
4. Профорієнтація в урочній діяльності. (з досвіду роботи педагогів)
Підведення підсумків семінару
Немає коментарів:
Дописати коментар
Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.